ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Συμβουλές για καλό ταξίδι
Χρήσιμες συμβουλές για άνετο, ασφαλές και ευχάριστο ταξίδι
Ταξιδεύοντας με την "ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ Κ.Τ.Ε.Λ. Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε.", πρέπει να γνωρίζετε τα εξής:
Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει εισιτήριο και δεν πραγματοποιήσετε το ταξίδι σας, τα ΚΤΕΛ επιστρέφουν το 70% της τιμής του εισιτηρίου στον επιβάτη σε περίπτωση που ακυρώσει την κράτηση της θέσεως σε δρομολόγιο υπεραστικής γραμμής 8 ώρες τουλάχιστον προ της αναχωρήσεως, ή το 50% σε περίπτωση που ακυρώσει την κράτηση της θέσεως εντός 8 ωρών προ της ώρας αναχωρήσεως. Αν δεν προσέλθετε στο ΚΤΕΛ, πριν την ώρα αναχώρησης, δεν μπορείτε να απαιτήσετε επιστροφή ποσού εκ των υστέρων. Το Διοικητικό Συμβούλιο, όμως της εταιρείας μας, μπορεί κατόπιν αιτήσεως σας, για κοινωνικούς λόγους, στα πλαίσια της καλής πίστης, να σας επιστρέψει μέρος του αντιτίμου. Αυτό αφορά μόνο της "ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ Κ.Τ.Ε.Λ. Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε." και όχι άλλα ΚΤΕΛ, τα οποία ενδέχεται να εφαρμόζουν διαφορετική πολιτική.
Δεν μπορείτε να έχετε μαζί σας ζώα, πλην των περιπτώσεων ζώων συνοδείας αναπήρων ή μικρών κατοικίδιων ζώων, που μεταφέρονται με κατάλληλα για το σκοπό αυτόν μέσα, σύμφωνα με την κρίση του οδηγού, ο οποίος είναι κατάλληλα εκπαιδευμένος, για το σκοπό αυτό. Εμπιστευθείτε την κρίση του οδηγού!
Επειδή σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει το ενδεχόμενο «μπερδέματος», απώλειας ή κλοπής κάποιας αποσκευής σας, σας συνιστούμε να έχετε σε εμφανές σημείο των αποσκευών σας, ευδιάκριτη πινακίδα ή αυτοκόλλητο με το όνομα και οπωσδήποτε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας, κατά προτίμηση κινητό. Από τα εκδοτήρια της "ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ Κ.Τ.Ε.Λ. Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε." μπορείτε να προμηθευτείτε δωρεάν, ειδικά καρτελάκια (tags) για να τα χρησιμοποιήσετε στις αποσκευές σας.
Μην αφήνετε πράγματα μεγάλης αξίας σε βαλίτσες και σάκους που μπαίνουν στο χώρο αποσκευών των λεωφορείων. Η "ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ Κ.Τ.Ε.Λ. Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε." αναλαμβάνει τη μεταφορά ασυνόδευτων δεμάτων και αποσκευών, καθώς επίσης και συνοδευόμενων χειραποσκευών μέχρι του ποσού των 100 ευρώ και για το λόγο αυτό ευθύνεται για αποζημίωση μόνο μέχρι το ποσό των 100 ευρώ, σε περίπτωση απώλειας, φθοράς ή ζημίας τους για οποιοδήποτε λόγο. Σε περίπτωση που μεταφέρετε ή αποστέλλετε πράγματα μεγαλύτερης αξίας, ενημερώστε το προσωπικό μας, για να μην αναλλάβουμε τη μεταφορά τους, διαφορετικά το πράγμα ταξιδεύει με δικό σας κίνδυνο και ευθύνη.
Συμμορφωθείτε στις υποδείξεις του προσωπικού της "ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ Κ.Τ.Ε.Λ. Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε." για το που θα αφήσετε τις αποσκευές σας. Δεν επιτρέπετε να έχετε στο κάθισμα αποσκευές, για λόγους άνεσης, αλλά και ασφάλειας. Το προσωπικό μας δεν έχει πρόθεση να σας ταλαιπωρήσει, αλλά να εξασφαλίσει τις καλύτερες συνθήκες ταξιδιού για όλους.
Το προσωπικό της "ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ Κ.Τ.Ε.Λ. Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε." είναι ειδικά εκπαιδευμένο και πρόθυμο να σας εξυπηρετήσει. Έχει αποσπάσει άπειρες φορές συγχαρητήρια επιβατών.
Η εταιρεία απαιτεί από το προσωπικό της απόλυτη ευγένεια, εξυπηρέτηση και πληροφόρηση του επιβάτη. Αντίστοιχα, αξιώνει, σε κάθε περίπτωση, ανάλογη κόσμια συμπεριφορά, από τους επιβάτες προς τους υπαλλήλους μας, οι οποίοι είναι εξαιρετικά στελέχη, ικανά να διαχειριστούν οποιαδήποτε κρίση, χάρη στην μακροχρόνια εμπειρία τους, αλλά και την προσωπικότητά τους. Η καλή συμπεριφορά όλων δημιουργεί τις καλές συνθήκες ενός ταξιδιού.
Προβλήματα/Παράπονα
Σε περίπτωση παραπόνου ή άλλου προβλήματος, αλλά και οποιασδήποτε υπόδειξης, πρέπει να απευθύνεστε εγγράφως στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρείας, με επιστολή σας, που μπορείτε είτε να αποστείλετε ταχυδρομικά, στη διεύθυνση:
ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ Κ.Τ.Ε.Λ. Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε.
Μητρ. Χρυσοστόμου 4 - 65403
Καβάλα,
υπόψιν Δ.Σ.
Ή με e-mail στο: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.