Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Λειτουργία
Η λειτουργία της επιχείρησης βασίζεται στο Νόμο 2963/2001 και στις Υπουργικές Αποφάσεις, που εκδόθηκαν κατ' εξουσιοδότηση του νόμου αυτού. Σημαντικότερη από αυτές είναι η ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, με Αριθ. οικ. Β 36934/2805, ΦΕΚ 682/Β/10-7-2002, «Έκδοση χάρτη υποχρεώσεων προς τον καταναλωτή (Χ.Υ.Κ.) των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου του ν.2963/2001 (Α'268)».Η εταιρική πολιτική βασίζεται σε 3 πυλώνες:
- ασφάλεια μετακίνησης
- αξιοπιστία δρομολογίων
- ενημέρωση επιβατικού κοινού
Στα πλαίσια αυτά η εταιρεία φροντίζει για:
- την επιλογή του καταλληλότερου προσωπικού,
- την ενημέρωση και διαρκή επιμόρφωσή του,
- την τήρηση του Κ.Ο.Κ.
- τη συνεργασία με την Τροχαία και τις λοιπές αρχές
- την προμήθεια αξιόπιστων σύγχρονων οχημάτων, τη διαρκή συντήρησή τους, τον τακτικό τεχνικό έλεγχο και εποπτεία
- την τήρηση των γενικότερα αποδεκτών κανόνων οδικής μεταφοράς
- την παροχή πληροφόρησης για δρομολόγια, κρατήσεις θέσεων, λοιπές υπηρεσίες του ΚΤΕΛ
- τον καθορισμό αρμοδίων για κάθε ζήτημα
- την καθιέρωση ευέλικτου μηχανισμού καταγραφής και διαχείρισης παραπόνων
- την αποζημίωση επιβατών για θετικές ή αποθετικές ζημίες
- την επαρκή ασφάλιση του στόλου
Η μέχρι σήμερα εμπειρία δείχνει ότι το προσωπικό της "ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ Κ.Τ.Ε.Λ. ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε." που έρχεται σε επαφή με τον επιβάτη είναι ιδιαίτερα ευγενικό και εξυπηρετικό.
Η προσπάθεια για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι αέναη.
Ο στόχος για τη βέλτιση απόδοση της σχέσης ποιότητα προς κόστος, συνεχής.