elbgenfrdeitrutr

Online κράτηση

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Λειτουργία

Η λειτουργία της επιχείρησης βασίζεται στο Νόμο 2963/2001 και στις Υπουργικές Αποφάσεις, που εκδόθηκαν κατ' εξουσιοδότηση του νόμου αυτού. Σημαντικότερη από αυτές είναι η ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, με Αριθ. οικ. Β 36934/2805, ΦΕΚ 682/Β/10-7-2002, «Έκδοση χάρτη υποχρεώσεων προς τον καταναλωτή (Χ.Υ.Κ.) των φορέων παροχής συγκοινωνιακού έργου του ν.2963/2001 (Α'268)».

Η εταιρική πολιτική βασίζεται σε 3 πυλώνες:

  • ασφάλεια μετακίνησης
  • αξιοπιστία δρομολογίων
  • ενημέρωση επιβατικού κοινού

Στα πλαίσια αυτά η εταιρεία φροντίζει για:

  • την επιλογή του καταλληλότερου προσωπικού,
  • την ενημέρωση και διαρκή επιμόρφωσή του,
  • την τήρηση του Κ.Ο.Κ.
  • τη συνεργασία με την Τροχαία και τις λοιπές αρχές
  • την προμήθεια αξιόπιστων σύγχρονων οχημάτων, τη διαρκή συντήρησή τους, τον τακτικό τεχνικό έλεγχο και εποπτεία
  • την τήρηση των γενικότερα αποδεκτών κανόνων οδικής μεταφοράς
  • την παροχή πληροφόρησης για δρομολόγια, κρατήσεις θέσεων, λοιπές υπηρεσίες του ΚΤΕΛ
  • τον καθορισμό αρμοδίων για κάθε ζήτημα
  • την καθιέρωση ευέλικτου μηχανισμού καταγραφής και διαχείρισης παραπόνων
  • την αποζημίωση επιβατών για θετικές ή αποθετικές ζημίες
  • την επαρκή ασφάλιση του στόλου

Η μέχρι σήμερα εμπειρία δείχνει ότι το προσωπικό της "ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΟ Κ.Τ.Ε.Λ. ΚΑΒΑΛΑΣ Α.Ε." που έρχεται σε επαφή με τον επιβάτη είναι ιδιαίτερα ευγενικό και εξυπηρετικό.

Η προσπάθεια για βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών είναι αέναη.

Ο στόχος για τη βέλτιση απόδοση της σχέσης ποιότητα προς κόστος, συνεχής.

  • Πληροφορίες δρομολογίων

    Πληροφορίες

  • Κρατήσεις εισιτηρίων

    Κρατήσεις

  • 1

Χάρτης σταθμαρχείων

Χάρτης σταθμαρχείων

ACHECKER LOGO WAVE Report of ΚΤΕΛ Καβάλας